Bøger om embedded Linux

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
Wrapper
Indlæg: 777
Tilmeldt: 20. nov 2006, 21:04
Geografisk sted: Århus, Denmark

Bøger om embedded Linux

Indlægaf Wrapper » 19. okt 2007, 03:12

Hey folks

Jeg er lige pt i Sillicon Valley, og stortset alle forretninger har bøger om IT - heriblandt en god portion Linuxbøger - kan nævne at jeg har fået fat i "the linux bible (2005)" og "Linux device drivers" for ialt 30$ altså 165 kr, da de har noget de kalder for "bargain books" (røverkøb), bøger som de bare ska af med, så man kan være heldig...

Nå til pointen med den her tråd, jeg har fundet tre bøger om embedded linux. Den ene er den her: http://books.google.com/books?id=75eeBN ... dded+linux
De andre to ku jeg ik lige finde på google-books. Men sammenlagt vil disse tre koste 140$ (da de ik er bargain) altså 770kr og det er en pæn slat penge for en studerende - men jeg vil virkelig gerne ha de bøger. Nu er spørgsmålet så, hvilke bøger dækker bedst dette emne?
Og der er jo heller ik grund til at købe alle tre hvis indholdet i de to af dem er dækket i den sidste. Skal nok lige se om jeg kan finde de to andre på nettet. Men ellers vil jeg gerne høre om der er nogen der kender til bøger i den kategori...
Billede

Billede

Tilbage til "Off-Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster