Engelsk sproget Ubuntu begynder guide

Har du en guide til en funktion eller et program? Har du tips og trick, som du gerne vil dele med andre? Post dem her.
lath
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 27. apr 2008, 02:16
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Engelsk sproget Ubuntu begynder guide

Indlægaf lath » 2. sep 2012, 03:06

Engelsk sproget Ubuntu begynder guide på: http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=801404 indeholder masser af viden, og links.

Enjoy :)


/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags

Jimmyfj
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 19. jul 2007, 19:35
Geografisk sted: Nordjylland

Re: Engelsk sproget Ubuntu begynder guide

Indlægaf Jimmyfj » 2. sep 2012, 08:34

Et rigtig godt initiativ Ubuntuforums har der. Har set siden flere gange, men har, endnu, ikke selv gjort brug af den.

Problemet er, at de links han har i tråden alle er engelske, og vi mangler stadig noget dokumentation på dansk. Der er stadig mennesker, som ikke er så stive udi det engelske sprog. Men en god ide at arbejde lidt videre med kan jo være at oversætte nogle af disse guides til dansk.

Vi har nogle rigtig gode guides her på sitet. Men jeg har ikke set en egentlig "holde-i-hånden-guide" for absolutte begyndere. Men det kan der jo gøres noget ved.
"OM 100 ÅR ER ALTING GLEMT !"


Ubuntu - Dev-ed.
Linux User # 448500

lath
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 27. apr 2008, 02:16
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Re: Engelsk sproget Ubuntu begynder guide

Indlægaf lath » 2. sep 2012, 12:35

Jimmyfj skrev:Et rigtig godt initiativ Ubuntuforums har der. Har set siden flere gange, men har, endnu, ikke selv gjort brug af den.