Fejlsikret Gnome tilstand

Har du en guide til en funktion eller et program? Har du tips og trick, som du gerne vil dele med andre? Post dem her.
valez
Indlæg: 3
Tilmeldt: 27. maj 2008, 12:37
IRC nickname: valez

Fejlsikret Gnome tilstand

Indlægaf valez » 20. mar 2010, 08:55

Jeg er kommet til at indstille opstart til fejlsikret Gnome i "Opsætning af loginskærm".
Nu har jeg så overhovedet ikke adgang til "Opsætning af loginskærm". Når jeg forsøger at "Låse op", sker der intet.

Versionen er 10.04

lath
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 27. apr 2008, 02:16
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Re: Fejlsikret Gnome tilstand

Indlægaf lath » 20. mar 2010, 23:20

valez skrev:Jeg er kommet til at indstille opstart til fejlsikret Gnome i "Opsætning af loginskærm".
Nu har jeg så overhovedet ikke adgang til "Opsætning af loginskærm". Når jeg forsøger at "Låse op", sker der intet.

Versionen er 10.04


Den version er i beta lige nu, så måske du bare skulle prøve at opdatere systemet med Opdateringhåndtering og så retter det sig.
Ellers er der jo altid en ny (clean) installation.

Skal du bruge en stabil Ubuntu så lav en clean installation af 9.10 i stedet for, og opgrader senere til 10.04 i slutningen af April måned hvor den udkommer.


/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags

Tilbage til "Guides og HowTo's"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster