Ubuntu LoCo Team

Alt omkring ubuntudanmark.dk
Pihl
Indlæg: 1045
Tilmeldt: 13. sep 2006, 15:35
IRC nickname: mpih
Geografisk sted: Århus

Ubuntu LoCo Team

Indlægaf Pihl » 9. nov 2006, 15:42

Hej Gnomonic/Niels

Dejligt at se LoCo Teamet repræsenteret her så hurtigt. :)

Jeg kender skam til teamet, og har også fulgt det en smule, og deltaget i visse ting. Jeg deltog blandt i Marketings-teamet, og har oversat lidt i ny og næ.

Jeg så, for noget tid siden efterhånden, at i havde gang i nogle danske sider. Men de var gået total i stå.

En af grundene til at jeg selv gik i gang med denne side, var dels at der kom et eksplosivt stort behov for en dansk support-side (jeg lægger vægten på support her), da Ubuntu brugere steg voldsomt i antal lige pludseligt (mellem Dapper og Edgy), og hvor jeg kunne se, at der ikke skete noget fra den mere officielle side.
Og dels at ville tage (for mig) for lang tid, at komme ind i teamet, argumentere for nødvendighederne, osv osv. Så hellere bare starte, og så faktisk få det sat i gang.
Og som du sikkert selv kender, så er drivkraften ofte større, når det er er noget, som man selv står for. ;)

Men kan vi, så skal vi da helt sikkert køre et parallelt løb. Der er næsten ikke noget jeg ville ønske mere, end at se der kom mere gang i LoCo Teamet :)

Denne sides hovedformål bliver forummet og den danske support. Resten af siden er information til absolut nye Linuxbrugere og -interesserede, og ikke andet. Jeg er selv ikke nogen übergeek, men har opbygget communities før, og det er dén side, som jeg vil fokusere på.

Men velkommen Niels, det bliver rart med lidt indspark. Mailinglisten er jo død udover de der spam-mails, man får gennem den ;)

Tilbage til "Ubuntu Danmark"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster