Nyt tema mangler links
-
- IRC nickname: lars_t_h
- Geografisk sted: Fyn
Nyt tema mangler links
Jeg kan se at et nyt tema er taget i brug.
Udmærket opfrisker af forum, men jeg kan dog se at der mangler nogle links.
Blandt andet linket til Vis aktive emner (https://ubuntudanmark.dk/forum/search.php?search_id=active_topics).
Detalje om URL
Der er en
/Lars
Udmærket opfrisker af forum, men jeg kan dog se at der mangler nogle links.
Blandt andet linket til Vis aktive emner (https://ubuntudanmark.dk/forum/search.php?search_id=active_topics).
Detalje om URL
Der er en
tilføjet til URLen oppe i adresse baren. Er det session releateret? Hvis Ja så bør den nok puttes ned i en cookie, eller ind i en Authentication HTTP request header.sid=<langt_token>
/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
-
- Geografisk sted: Rudkøbing
Re: Nyt tema mangler links
De link er oppe i hurtige links (selvom det er langsommere i brug), i mit tilfælde til venstre for grødhovedet.
Arch på Toshiba Satellite C660-1NT og Acer Aspire One 532h
Manjaro på hjemmerullet pc.
Manjaro på hjemmerullet pc.
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: Nyt tema mangler links
Mange har efterspurgt flere links og at de var på alle sider, så på den måde syndes jeg det er et rimeligt kompromi at den ny er i en fold ud liste.
sid= bliver normalt kun tilføjet hvis din browser ikke acceptere cookie fra siden, det virker fint her. Det er desuden phpBB og ikke thema der styre den del.
sid= bliver normalt kun tilføjet hvis din browser ikke acceptere cookie fra siden, det virker fint her. Det er desuden phpBB og ikke thema der styre den del.