Tråd til kommicielle links

Alt omkring ubuntudanmark.dk
Jimmyfj
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 19. jul 2007, 19:35
Geografisk sted: Nordjylland

Re: Tråd til kommicielle links

Indlægaf Jimmyfj » 16. dec 2013, 06:17

Min pointe med ikke at have links til ens eget firma i sin signatur er ikke ment som et forbud mod det. Pointen er, at der er mere fidus i at have en side dedikeret til disse links, fremfor at lægge dem i egen signatur, hvor de kan lide den tort, at folk simpelthen overser dem, fordi det ikke er alle, som læser signaturer. Det er her den ukontrollerbare-glidebane kommer ind.

På et site som dette er det sin sag for moderatorne at holde styr på alle signaturer. Der vil uvægerligt kunne komme til at stå noget, som ikke burde være i en signatur, inden en moderator "falder" over det, og får handlet på det. Men det er ikke kun i dette forum, det vil kunne foregå.

Igen vil jeg pointere, at det klart er at foretrække, at man dedikerer en tråd til disse links. Det gør det alt andet lige mere overskueligt at finde et bestemt firma. Det er sin sag at skulle rode de forskellige fora igennem for at finde en bestemt signatur. Så kan vi for min skyld godt lade CoC klare ærterne med indholdet i div. signaturer, i samarbejde med moderatorne, naturligvis. Det har jo vist sig at fungerer aldeles udemærket til nu.

Det kunne, i forbindelse med denne diskussion være interessant hvis OP laver en afstemning over, hvor mange, der egentligt læser medlemmernes signaturer i de forskellige tråde. Resultatet af en sådan afstemning vil være en indikator på, om det skal være det ene, eller det andet.

/Jimmy
"OM 100 ÅR ER ALTING GLEMT !"


Ubuntu - Dev-ed.
Linux User # 448500

buddig
Indlæg: 746
Tilmeldt: 18. maj 2011, 21:54
Geografisk sted: Ugelbølle ved Aarhus

Re: Tråd til kommicielle links

Indlægaf buddig » 16. dec 2013, 06:23

Kurt Christensen skrev:Nu er det vel ikke antallet af indlæg men kvaliteten det kommer an op, og hvilke forum?

Jeg tænker på http://www.bodybuilding.dk/forum.php?
Det er nyere end getbig.dk og motion-online.dk men overhalede de 2 andre hurtigt,
pga. den meget lidt restriktive måde, at køre det på.
Jeg har deltaget meget i de 3 nævnte fora, mest i motion-online.dk med mine mere end 5000 indlæg.
Det er flere år siden, nu er jeg kun aktiv i http://www.bodybuilding.dk/forum.php?
// Henning

Tilbage til "Ubuntu Danmark"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster