10.000 indlægs jubilæum i forum

Alt omkring ubuntudanmark.dk
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

10.000 indlægs jubilæum i forum

Indlægaf Christian.Arvai » 2. aug 2013, 17:34

Det er med stor fornøjelse at, vi nu kan fejre det første medlem i forum, der har rundet 10.000 indlæg. Det drejer sig om Anders (AJenbo), som vi har haft stor glæde af, bl.a. som medlem af redaktørteamet.

Billede

På vegne af alle forums medlemmer, vil jeg gerne sige tak for den flotte indsats, og jeg håber at han vil forsætte herinde fremover.

På det personlige plan vil jeg gerne takke for de mange sjove timer, som vi har haft sammen herinde, og jeg ser frem til at samarbejde med ham i fremtiden.
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: 10.000 indlægs jubilæum i forum

Indlægaf AJenbo » 2. aug 2013, 19:10

Jammen tak da, og selv tak for hygge. Hade godt selv lagt mærke til at jeg var ved at være der oppe men glemte at holde øje med det i går. Jeg kan se at det blev et indlæg om AVG der blev mit 10.000'ende indlæg:
https://ubuntudanmark.dk/forum/viewtopic.php?f=4&t=17629&p=118439#p118439

Jeg har været rigtig glad for forummet, det har hjulpet mig til at blive bedre til skriftlig dansk og så er der god stemning og interessante emner. Jeg bliver nok hængende så længe det giver mening og privatlivet tillader det.

Brugeravatar
NickyThomassen
Admin
Indlæg: 3650
Tilmeldt: 5. mar 2010, 19:58
IRC nickname: nicky
Geografisk sted: 192.168.20.42

Re: 10.000 indlægs jubilæum i forum

Indlægaf NickyThomassen » 3. aug 2013, 11:19

Billede


Jeg er helt enig med Christian: Tillykke med de 10.000 indlæg, og tak for alle timerne og oplevelserne indtil nu :)
Da jeg først meldte mig til forummet, var det for at kommentere på noget jeg ikke var enig i, jeg havde aldrig forstillet mig alt det jeg skulle lære. Især da vi satte forummet op på den nye server, er noget jeg husker som meget positivt.

Brugeravatar
Martin Jørgensen
Indlæg: 406
Tilmeldt: 24. dec 2010, 15:58
IRC nickname: Martinjo84

Re: 10.000 indlægs jubilæum i forum

Indlægaf Martin Jørgensen » 3. aug 2013, 13:41

Sådan flot arbejde :=)

Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: 10.000 indlægs jubilæum i forum

Indlægaf Christian.Arvai » 3. aug 2013, 18:53

Jeg kom lige i tanke om et par sjove ting - Da jeg meldte mig ind i forum, og fik hjælp af Artificial Intelligence, så jeg at han lå lige under 1.000 indlæg. Jeg sendte ham en PB (Privat Besked) da han rundede de 1.000, hvor at jeg sagde tillykke med det. Og hvis at jeg ikke husker helt forkert, var jeg den første der rundede 2.000 indlæg, så jeg ved alt om, hvor stor indsats man skal gøre, for at komme op på så mange indlæg. Det er virkeligt imponerende at, du er kommet så højt op nu!

@Nicky : Som registreret ejer af serveren, må jeg kunne lave et ban på Anders, så jeg kan nå at være først med 20.000 indlæg!!! ;)
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: 10.000 indlægs jubilæum i forum

Indlægaf AJenbo » 3. aug 2013, 22:30

@TitanusEramius: Ja, jeg syndes dit gik rigtig godt med at eksperimentere med forskellige optimeringer og få et godt resultat i enden. Det er altid rat med en lærerig oplevelse.

@christian.arvai: Det gøre i bare, ved ikke om du kan huske hvordan jeg blev gjort til admin ;)

Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: 10.000 indlægs jubilæum i forum

Indlægaf Christian.Arvai » 3. aug 2013, 23:09

AJenbo skrev:@christian.arvai: Det gøre i bare, ved ikke om du kan huske hvordan jeg blev gjort til admin ;)

Fritidscracker! ;)
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

Tilbage til "Ubuntu Danmark"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster